Czy Istnienie do nas przemawia? Jeśli TAK - to JAK?

  • Broadcast in Self Help
  • 0 comments
Prawdy i Mity o Swiadomosci

Prawdy i Mity o Swiadomosci

×  

Follow This Show

If you liked this show, you should follow Prawdy i Mity o Swiadomosci.

Call in to speak with the host

(646) 716-4187

h:486967
s:5692397
archived

To czym nazywamy Nieograniczone Istnienie - to energia która jestesmy i która nigdy nie umiera. Czy mozecie sobie to wyobrazic, ze jestescie kims, kto zyje juz miliony lat i kolejne miliony lat zyc bedzie? Taka perspektywa raczej wykracza poza nasza wyobraznie.

To jesli jestesmy kims, kto nie jest w stanie pomiescic sie w naszym malym logicznym umysle, to moze dialog naszego Istnienia z nami równiez odbywa sie poza naszym umyslem?

Wiecej o tym w naszej audycji :-). Do uslyszenia.

www.accessconsciousness.pl

Comments

 comments