Prawdy i Mity o Swiadomosci

Prawdy i Mity o Świadomości

×  

Follow This Show

Stay in the know about new episodes and updates.
Czym jest świadomość? Czy chcesz, aby stala sie przewodnikiem w Twoim zyciu? Czy chcialbys otrzymac narzedzia, ktore Cie do niej doprowadza? Co jest prawdą a co kłamstwem? Co już wiesz, i do czego masz nieograniczony dostep? Celem naszych spotkan jest pokazanie Ci jak wiele juz wiesz i co jeszcze jest mozliwe. Serdecznie zapraszamy! Zapraszamy na nasze str http://www.accessconsciousness.pl/ oraz http://access.kasiametza.com/

Upcoming Broadcasts

Jak by to bylo, gdyby te swieta moglyby byc celebracja wspanialosci ciebie :-)? Jak by to bylo, gdybys mógl zadac sobie kilka pytan, które pomoga ci dokonac wyborów po to, abys to ty mógl byc najwiekszym prezentem tych swiat? Zapraszam na swiateczne wydanie audycji :-) Kamila Dolota i jej goscie :-) kamiladolota@o2.pl lub +48 721 580 028 Do uslyszenia
Reminder Edit Reminder

On-Demand Episodes

Wielu z nas, poznalo mnóstwo narzedzi do zmiany swojego zycia. Ale .....!!!!! Jakos dziwnym trafem nie wszystkim wychodzi kreowanie tego czego pragna .....mmmmmmhhhhhhh. Co powinnismy o tym wiedziec?... more

Dokladnie tydzien temu odbyla sie Globalna Klasa Access Bars z Zalozycielem Access Gary'm Douglas'em. Access Bars wkroczyl w calkowicie nowa przestrzen i jego moc, zdolnosc zmiany i dzialanie spotegowalo sie gadzylion krotnie. Czy... more

W wigile Halloween chcemy porozmawiac z róznymi energiami, które nas otaczaja :-) Wokól tego tematu jest niezwykla energia wiec chcemy wam ja przyblizyc i uzmyslowic kilka rzeczy a to moze... more

Od kilku dni zachwyca mnie piekne narzedzie - Ciekawosc. Czym to jest? Do czego zaprasza? Jak to dziala? Ciekawe .... do czego to moze doprowadzic nas w naszej najblizszej audycji :-), ciekawe .....????? Zapraszam goraco Kamila... more

We wspanialej ksiazce Gary Dougnas'a znajdziesz taki fragment; "pieniadze nie sa problemem, problemem jest zdolnosc otrzymywania". Czym jest Otrzymywania? W 2014 roku rozpoczynamy cala kampanie zajec, spotkan... more

JAK BY TO BYLO, GDYBY BUDOWANIE BIZNESU BYLO TYLKO RADOSCIA? A MOZE PODSTAWA SUKCESU Z BIZNESEM JEST RADOSC I ZABAWA :-)? ZAPRASZAM DO DIALOGU KAMILA DOLOTA I JEJ GOSCIE DZISIAJ GODZ.... more

Jezeli masz problem w dokonywaniu wyborów to posluchaj o praktycznych narzedziach, które rozwiaza to w mgnieniu oka :-) Kamila Dolota i jej goscie Do uslyszenia

Co daje nam poczucie radosci, spelnienia ??? Jak zachowac to przez 12 miesiecy w roku??? Zapraszam na gorace wydanie naszego radia :-). Czy wakacyjna przygoda naprawde sie juz konczy, czy to dopiero poczatek ? Zapraszam... more

Czesto rozmawiam z osobami i najczestrzym pytaniem, które pojawia sie z konwersacji, jest " Dlaczego to sie jeszcze nie zmienia???" Czy to jest po pierwsze pytanie :-)? Po drugie - ciekawe - dlaczego to sie nie zmiania :-)????... more

Zapraszamy serdecznie do dialogu o NAJWIEKSZYM PRZYJACIELU kazdego czlowieka :-). Cialo - jak wielu z nas widzi w nim przyjaciela? Jak wielu z nas dostrzega wartosc we wlasnym ciele? Czy bez niego moglibysmy tu istniec? Co... more

Comments

 comments