Email us for help
Loading...
Premium support
Log Out
Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. We think you'll like them better this way.
Cor Hospes is adviseur en auteur op het gebied van guerrillamarketing en sociale media. Met zijn bedrijf Tsjee en als SocialMediadokter helpt hij bedrijven bij relevante en betekenisvolle storytelling. Want marketing wordt publishing, publishing wordt marketing. We komen dan ook terecht in een contentmaatschappij. Buzz wordt hierin de aanjager van business. Buzz in de vorm van RT, share, Likes, mond-tot-mond enzovoorts. En die buzz ontstaat alleen wanneer je als bedrijf/merk/organisatie verhalen vertelt die het ook waard zijn om gedeeld te worden. Zowel online als offline. Dus zonder relevantie geen resonantie. Met Tsjee en als Socialmediadokter zorgt hij voor die resonantie. Als voormalig journalist –Cor werkte twintig jaar als freelance reporter voor onder meer de belangrijkste kranten, tijdschriften en vakbladen van ons land- weet hij wel hoe je als bedrijf/merk/organisatie kunt zorgen voor relevante buzz, voor meerwaarde, voor verhalen.