Our Terms of Use and Privacy Policy have changed. We think you'll like them better this way.

  • 02:03

    the sports opinions show with matt alvarez: in sports news

    in Sports

    hey people get ready for another in sports news review first did you hear what i heard about this week about the biggigest thing and the biggiest fine an nfl team will have to pay for their fake crowd noise(kinda like deflate-gate, stupid i know right?) as well as other crazy things going on in sports THEN get pumped up as i give you a full live rundown about everything that took place at the super bowl of wrestling WRESTLEMANIA, yea baby since i was there to see it live and in person also i'll lend my opinion on how ready levi stadium and santa clara ca, is for next yrs super bowl and that took place with mania it'self please join us for all this and more LIVE !!

  • 00:06

    Sports Opinions of Andrew Johnson

    in Sports

    My first episode for my class.  Just me talking sports.

  • 01:47

    the sports opinions show with matt alvarez: returns

    in Sports

    join us this week as im back and what do ya know how ironic that also this week we'll be talking about returns in all of sports like...the nfl draft, who got picked up who got traded?? finally i think wwe has done the right thing by brining back the king of the ring ppv...or did they? also you guys know how i feel about reality tv lol but something made me watch total divas that might mean the end of the bella's please join us for all this and more LIVE !!

  • 01:59

    the sports opinions show with matt alvarez: wrestlemania panel

    in Sports

    OH MY GOD it's finally here ladies and gentlemen wrestlemania weekend and this yr i thought we need to change things up which is why for the first time ever a few things will be new like...a wrestlemania panel you will hear from aj stall (who has told me he will be here) also to apper on the show might be: THE alan martin, sonny clark, maybe the big dog from sports talk with the guys and MAYBE maybe someone from a wrestling site will join us AND FOR THE FIRST TIME EVER NO COMMERICALS that's right tell your friends or anyone you know that loves wrestling this week will be totally commerical free so get ready to run down the ppv with us but first a bad accident has taken place in the wrestling world that involves rey mysterio many keep saying it was his falut, was it ?? i say no PLUS why does yours truly have to be at the arena by 2pm hrs before the ppv this sunday ? haha i think i just figured it out join us for all this and more LIVE !!!

  • 01:55

    the sports opinions show with matt alvarez: ruined

    in Sports

    well get ready here comes another week in sports (and wrestling) first will a grand jury belive all the coincidences, probally not since this has to do with Aaron hernandez, what's up with nfl players (like reggie bush) signing one yr contracts ? and is it a good thing or bad thing? also the newest thing nfl leaders have brought up is...they now wanna stop all helment to helment contact WOW and what happened on raw to the group in the front row that was dressed like legends such as hogan, steve austin and others? and wanna hear something funny about wrestling great larry z PLUS wwe raw and a whole lot more (especially since wrestlemania gets closer and much more LIVE !!

  • 01:57

    the sports opinions show with matt alvarez : big things

    in Sports

    oh my god, ladies and gentlemen join us this week for yet another crazy (but cool week) in sports as we check out...the new saga between the 49ers and jim harbaugh lol AND it seams ronda rousey wants to aplogize for what happened on saturday night, did she ? PLUS most of the world has been asking this question alot so i don't see why we can't do the same and that is: will brock lesner be better off in wwe or ufc? and nikki bella gives comments on the give divas a chance hastag, and who is renee young dating? join us for all this plus more (yes the roh ppv will be discussed as well) LIVE !! let me send you into another weekend

  • 01:57

    THE SPORTS OPINIONS SHOW WITH MATT ALVAREZ: here for truth

    in Sports

    so ladies and gentlemen you want the real entire truth about sports and wrestling this week huh? well then tune in because your gonna get all the truth iv got for you first we need to look at what happened in both the nfl and afc championship nfl game. as well as brief(and i DO MEAN BRIEF) look into the patriots with this silly cheating issue and see what the nfl has done...hell i say just fire the main main their head coach THEN how does wwe owner vince mcmhaon really feel about his employess ? well that audio clip we were trying to share with you all before x-mas guess what? we finally got our hands on it lol and how do some promoters feel about it ? PLUS  we might have a guest with us to call all this cool action join us for all this and so much more this friday LIVE !!

  • 01:57

    THE SPORTS OPINIONS SHOW WITH MATT ALVAREZ:strange calls

    in Sports

    omg everyone join me again this week as we will dicuss so many things in the world of sports and wrestling how many strange calls were there in all the weekend nfl games ? (was the calvin johnson rule needed in the dallas game ? ) and with baseball season about to start up again are you ready baseball fans? and..... ...and was this week's wwe raw better than last weeek and who is the first inductie into the hall of fame? join me for all this and much more LIVE !! tune in and find out who just might be here you never know .

  • 01:55

    THE SPORTS OPINIONS SHOW WITH MATT ALVAREZ: on paper

    in Sports

    hey i hope you all had a great new yrs but join me this week because omg we have sooo much to talk about we will be talking about how things (in everything) look on paper first what happened on saturdays nfl playoff game but even more what the heck were the refs doing when they made the penalty against the lions ?? i'll explain lol plus are you ready fo some sports jokes fun ....and you do relize what chain letters are right? i'll explain how one that's been going around might be fake, AND  some feel wwe writers left us in the dark with mondays raw since this all new war backstage might be vince vs hhh haha join me for all this and much more LIVE !!!

  • 01:54

    the sports opinions show with matt alvarez: let chaos ensue

    in Sports

    join us this week for a really crazy show due to the crazyness in the sports world, first aaron hernandez could remain in jail even if not found guuilty, i'll explain why then we all know baseball season just started but some teams already have injuries now also rhonda rousy is pissed cuz walmart wants to ban something from her in their stores how did she respond ? and speaking of her is wwe planning to use her due to the seeds they planted at wrestlemania? PLUS is aj lee really gone? and we are just a few weeks away from the 2015 nfl draft yea baby all the teams are ready except ONE haha join me for all this and more LIVE !!

  • 01:56

    the sports opinions show with matt alvarez: the face of sports

    in Sports

    omg please join me this week with a full on cast from the nfl, mlb and ....wwe could adrian peterson be back with the vickings ? or has that now gone sour since his agent started a fight with someone on the vikings staff ? who has become the face of mlb? and as far as wrestling now we know why brock lesner was not on raw tv this week, has vince mcmhaon finally woken up now that the divas made things go there way when the hastag #givedivasachance made it on raw ? join us for all this and more this week LIVE  !!

Join Host Live Chats